Politica de Livrare
Ultima actualizare: 01.12.2025
1. Informații generale
Prezenta politică descrie modalitățile de livrare ale produselor comercializate de DECANTO SRL prin intermediul site-ului www.decanto.ro.
Livrarea se efectuează exclusiv pe teritoriul României, prin firme de curierat partenere.
2. Firme de curierat partenere
Livrarea comenzilor se realizează prin:
- Fan Courier
- Sameday
3. Termene de livrare
Termenul estimat de livrare este de 1–5 zile lucrătoare, în funcție de:
- volumul comenzilor;
- disponibilitatea produselor;
- zona de livrare (localitate rețea curier / localitate în afara rețelei).
Termenul poate varia în perioade aglomerate (Black Friday, sărbători etc.).
4. Costul livrării
Costul livrării este afișat în pagina de finalizare a comenzii (Checkout). Tarifele pot varia în funcție de curier și greutatea volumetrică.
5. Expediere și urmărire
După preluarea coletului de către curier, cumpărătorul primește un email/SMS cu numărul de AWB pentru urmărirea livrării.
6. Condiții de livrare
Cumpărătorul este responsabil să furnizeze date corecte de livrare.
Orice cost suplimentar generat de adrese greșite sau incomplete va fi suportat de cumpărător.
Curierul va efectua una sau mai multe încercări de livrare, conform politicilor proprii.
7. Colet deteriorat sau deschis la livrare
În cazul în care coletul este deteriorat, rupt sau prezintă semne de deschidere, recomandăm cumpărătorului:
- refuzul primirii coletului;
- informarea imediată a DECANTO SRL.
8. Întârzieri sau probleme de livrare
DECANTO SRL nu este responsabil pentru întârzieri cauzate de:
- condiții meteo;
- situații interne ale firmelor de curierat;
- blocaje în trafic;
- perioade de volum ridicat.
Vom asista întotdeauna clientul în soluționarea problemelor cu transportatorul.